Med många års spännande och lärorika erfarenheter från utveckling och försäljning av interaktiva tjänster inom Bonnierkoncernen, startade jag Odd Marketing.
Affärsidén var, och är fortfarande, att hjälpa företag och organisationer bättre nyttja sin närvaro på internet.
Nu, ett tjugotal case senare, ser jag fortfarande många företag som skulle kunna öka sin försäljning, få fler och bättre prospekts och stärka sitt varumärke genom att bättre utnyttja de möjligheter som Internet erbjuder.
Majoriteten av Sveriges företag har en webbplats, men få verkar vilja sälja det de faktiskt informerar om. Många sajter distraherar sina besökare från köpbeslut i stället för tvärtom. Det investeras i fina kampanjsajter och avvancerade intranät men hur väl synkas dessa med övriga försäljnings- och marknadsföringsaktiviteter?
Låt Odd Marketing få trimma och förbättra er digitala kommunikation till att ge ett proffsigare första intryck, bli ett attraktivt skyltfönster, en prospektgenerator, en säljare som jobbar dygnet runt och mycket mer.
Ring +46 70 225 72 43, så hittar vi en tid då vi kan komma och berätta hur!
Med vänlig hälsning
Odd Klofsten
No comments:
Post a Comment